Про нас
М'ясопереробний комбінат «ЛІДЕР СХОДУ» – це молоде, успішно розвивається підприємство, що випускає широкий асортимент ковбас, сосисок і напівфабрикатів, які мають незмінно висока якість та чудовий смак, секрет виробництва яких полягає в оригінальних фірмових рецептах!
Головною перевагою продукції «ЛІДЕР СХОДУ» на ринку м'ясопереробки є прагнення виробляти не тільки смачний, але і здоровий, чистий продукт, приносить користь організму.
Головною нашою задачею є бажання задовольнити зростаючий попит на продукти, що відповідають релігійним канонам.
Тому одним з принципів компанії стало виробництво виключно халяль-м'ясопродукції, тобто відповідає канонам ісламу.
Асортимент м'ясопродукції «ЛІДЕР СХОДУ» виробляється з яловичини, баранини, м'яса птиці.
Всі ковбаси і напівфабрикати на комбінаті «ЛІДЕР СХОДУ» виготовляються за індивідуальними, спеціально розробленими рецептурами, з ретельним дотриманням встановлених співвідношень інгредієнтів.
Производитель осуществлять строжайший контроль качества продукции на всех этапах производственного процесса.
Свежее охлажденное мясо, подлежащее дальнейшей переработке, напрямую доставляется из животноводческих хозяйств и скотных подворий Харьковской области, что позволяет использовать только проверенное натуральное сырье самого высокого качества. Компания «ЛИДЕР ВОСТОКА» заявила о себе на рынке мясной промышленности в 2015 году и стабильно развивается плотно заняв сегмент халяль-индустрии.
Вся продукція м'ясопереробного комбінату «ЛІДЕР СХОДУ» має всі необхідні сертифікати відповідності, у тому числі – сертифікат відповідності продукції халяль Духовного управління мусульман.
У Харкові поки працює один фірмовий магазин м'ясопереробного комбінату, також наша продукція представлена в багатьох роздрібних магазинах Харкова.
Продукція компанії «ЛІДЕР СХОДУ» з успіхом представлена в інших містах: Києві, Одесі, Сумах, Запоріжжі, Костянтинівці, Миколаєві.
Сьогодні ми з упевненістю дивимося в майбутнє. У нас хороші перспективи і далекосяжні плани: збільшення обсягів реалізації, підвищення ефективності праці, введення нових потужностей, розширення асортиментної лінії, освоєння нових регіонів, відкриття нових фірмових магазинів.
Ми готуємо свою продукцію з іменем Всевишнього і з любов'ю до наших споживачів!